Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Illy - kawy włoskie

( ilość produktów: 24 )

Charakterystyczny smak i włoska tradycja codziennie urzekają miłośników kawy Illy w 140 krajach świata.
Historia tej wyjątkowej kawy zaczęła się w Trieście, we Włoszech. Miasto stało się jednocześnie miejscem, gdzie aromatyczny napój pojawił się po raz pierwszy w Europie i gdzie Francesco Illy w 1933 roku opracował nowoczesny ekspres do kawy, rewolucjonizując sposób jej przygotowania. Jego innowacyjna metoda pakowania, oparta na zwiększaniu ciśnienia, umożliwiła w latach 40. początkowy eksport kawy Illy do Szwecji i Holandii.
Obecnie Illy jest dużą międzynarodową korporacją, sprzedającą swoje produkty kawowe w około 131 krajach na całym świecie. Położona w Trieście fabryka jest jedną z najbardziej ekologicznych w Europie. Posiada certyfikat ISO 14001 oraz EMAS (Eco-Management and Audit Scheme).
Grupa Illy składa się z kilku spółek zlokalizowanych w Ameryce Północnej, Francji, Niemczech, Hiszpanii i krajach Beneluksu, zatrudniając około 700 osób. Mimo to spółka nie straciła rodzinnego charakteru. Jedną największych włoskich firm kawowych kieruje obecnie Andrea Illy, który reprezentuje trzecią generację rodzinnego potentata.
Wyjątkowy smak kaw Illy jest znany na całym świecie. Mieszanki cennej Arabiki pakowane są w postaci całych ziaren, kawy mielonej i innych. Firma Illy kupuje kawę z Brazylii, ale także z Kolumbii, Indii i krajów Afryki i Ameryki Środkowej. Odznacza się uczciwym zachowaniem wobec plantatorów kawy, którym oferuje bardzo dobre ceny za ziarna kawy. Kładzie nacisk na to, by wszyscy plantatorzy kawy, z którymi współpracuje, dotrzymywali surowych norm. Dzięki temu kawa jest najwyższej jakości.
Illy dostarcza swą kawę w hermetycznie zamkniętych puszkach, które dają gwarancję zachowania świeżości i najlepszej jakości kawy. Illy jest pierwszą firmą, która otrzymała prestiżowy certyfikat DNV, nagradzający jakość całości łańcucha produkcyjnego kawy: od momentu zebrania ziaren, poprzez ich palenie, aż do dostarczenia produktu na półki sklepowe.

pixel